Posts tonen met het label jarig. Alle posts tonen
Posts tonen met het label jarig. Alle posts tonen

maandag 28 november 2011

Simon 5 jaar

Het is 5 jaar geleden dat ik moeder werd. Mijn eerstgeborene is alweer 5. Een echte grote jongen is het nu. Hij speelt met Lego, gaat naar school, is sociaal,  geeft af en toe een grote mond maar is bovenal heel lief. Gelukkig mag ik hem nog steeds een kusje geven en helpt niks beter dan een knuffel van mama als je getroost wilt worden.

donderdag 22 september 2011

Verjaardagscadeautje (give-away)

Omdat ik vandaag jarig ben en het wel eens tijd wordt om een cadeautje weg te geven.

Mijn allereerste give-away :-)

Wil je deze kleine ukkepuk Lola thuis gestuurd krijgen? Laat dan een berichtje achter op mijn facebookpagina. Over een week zal ik de onpartijdige Simon een naam laten trekken uit de hoge hoed.

Liefs Wendy

woensdag 15 juni 2011

Alweer 3 jaar!

Kleine meisjes worden nog groter! Amelie werd gister alweer 3, voor haar verjaardag maakte ik een poppekind en een bijpassende verjaardagsjurk! Ze doopte de pop Olivia (vernoemd naar het roze varkentje) en ze moest gelijk mee in de bakfiets. 's Middags vierden we het met een verjaardagslunch met alle dingetjes die ze graag lust en haar beste vriendinnetjes. Al met al een hele geslaagde verjaardag.
Het enige zwarte randje om de dag is dat het met mijn vader nog steeds heel slecht gaat en dat er ook geen verbetering meer verwacht wordt. Dat zal voorlopig nog wel even spannend blijven.