Posts tonen met het label kleertjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kleertjes. Alle posts tonen

woensdag 15 juni 2011

Alweer 3 jaar!

Kleine meisjes worden nog groter! Amelie werd gister alweer 3, voor haar verjaardag maakte ik een poppekind en een bijpassende verjaardagsjurk! Ze doopte de pop Olivia (vernoemd naar het roze varkentje) en ze moest gelijk mee in de bakfiets. 's Middags vierden we het met een verjaardagslunch met alle dingetjes die ze graag lust en haar beste vriendinnetjes. Al met al een hele geslaagde verjaardag.
Het enige zwarte randje om de dag is dat het met mijn vader nog steeds heel slecht gaat en dat er ook geen verbetering meer verwacht wordt. Dat zal voorlopig nog wel even spannend blijven.