Posts tonen met het label Simon. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Simon. Alle posts tonen

maandag 28 november 2011

Simon 5 jaar

Het is 5 jaar geleden dat ik moeder werd. Mijn eerstgeborene is alweer 5. Een echte grote jongen is het nu. Hij speelt met Lego, gaat naar school, is sociaal,  geeft af en toe een grote mond maar is bovenal heel lief. Gelukkig mag ik hem nog steeds een kusje geven en helpt niks beter dan een knuffel van mama als je getroost wilt worden.

maandag 5 september 2011

Terug van weggeweest.

Wij zijn weer terug van weggeweest. Het waren drie heerlijke maar natte weken. Brood bakken op een stok, eindeloos buitenspelen met nieuwe campingvriendjes, in de stromende regen naar het pretpark. Kikkers en salamanders zoeken, wilde bramen plukken.

Het is even wennen om weer terug te zijn maar ook wel weer fijn.

LIEF monster gaat vanaf deze week weer aan de slag, de eerste bestellingen zijn binnen!

Liefs Wendy

We are back from our campingtrip. It was wet but wonderful. Baking bread on a stick, endless outdoor play with new campingfriends and going to the amusementpark in the pouring. Finding frogs and salamanders,  picking wild blackberries etc. It takes some time getting used to be back again, but it's also very nice to sleep in our own beds.

LIEF mosnter will be back to work this week, the first orders are in!

Love, Wendy





maandag 18 juli 2011

Joeperdepoep stond op de stoep















Hij is klaar!!!! Nog een paar kleine steekjes ter versteviging van de kleertjes maar verder is hij klaar om te gaan. Vrijdag is het juffendag en Simon had gevraagd of ik geen jongetjes pop voor op school wou maken. Het is dus Joep geworden. Hij is al goedgekeurd door Simon, nu nog kijken of de juffen blij zijn met de nieuwe inwoner van de klas.

woensdag 22 juni 2011

Warrige woensdag



Even niks nuttigs te vertellen, dan maar een paar mooie plaatjes die ik vond in mijn mailbox.




















zaterdag 24 januari 2009

Zingend op de fiets

Vanmorgen vroeg samen met Simon op de fiets gestapt richting de Albert Cuyp. Aangezien Simon helemaal van het "lingen" (=zingen) is op het moment moest er natuurlijk ook gezongen worden op de fiets. Na 15 keer een koetje en een kalfje te hebben gezongen met een waterig zonnetje op onze wangen waren we er en zijn we eerst bij Bakker Bart naar binnen gegaan voor een kaas stengel en een warme chocomel.

Daarna Simon in de rugdrager en lekker de markt op. Een oranje rode ribfluweel en een donkerblauwe spijkerstof bij de Boerenbonthal, een boerderijpuzzel bij de speelgoedwinkel, Vouwelastiek, spelden, naalden en knopen bij Jan de grote kleinvakman brachten ons uiteindelijk weer bij de fiets. Lekker hoor met zo'n mannetje op je rug, zo grappig hoeveel meer contact je hebt met de mensen om je heen, hij kletst met werkelijk iedereen.

Op de terugweg viel hij stil tijdens troelala troelala en twee minuten later begon zijn hoofdje wel heel soepel heen en weer te wiebelen. Even spieken en ja hoor, meneer lag lekker te snurken tegen mijn arm aan op de fiets.

Oh ja, ik ben ook geslaagd voor twee onderdelen voor mijn bolswapmaatje!

Fijn weekend! Wendy