Posts tonen met het label natuurlijk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label natuurlijk. Alle posts tonen

vrijdag 7 september 2012

Ot en Sien

Voor mijn buurvrouw maakte ik twee poppen voor een tweejarige tweeling. Ze hadden allang klaar moeten zijn maar het leven stond even in de weg. De poppen zijn nu eindelijk klaar, nu de kleren nog. Sorry voor de wazige foto's.


woensdag 14 december 2011

Esmee

Mag ik jullie voorstellen aan Esmee. Ze staat sinds vanmiddag te koop in mijn winkel.

donderdag 17 november 2011

Victoria

Het was even rustig in huize LIEF monster maar de naaimachine zoemt weer volop! Graag wil ik jullie voorstellen aan Victoria. Victoria is 45 cm lang en een echte ondeugd!

Ze is verkocht en vertrekt deze week richting het verre Hong Kong.

donderdag 22 september 2011

Verjaardagscadeautje (give-away)

Omdat ik vandaag jarig ben en het wel eens tijd wordt om een cadeautje weg te geven.

Mijn allereerste give-away :-)

Wil je deze kleine ukkepuk Lola thuis gestuurd krijgen? Laat dan een berichtje achter op mijn facebookpagina. Over een week zal ik de onpartijdige Simon een naam laten trekken uit de hoge hoed.

Liefs Wendy

dinsdag 13 september 2011

Van ruilen komt geen huilen

Via Vicarno's mama kwam ik terecht bij de Cauldron of Crafts. Echt een superinitiatief!

De eerste ruil was al snel geregeld. Greetje had namelijk een naaimachien te ruil staan en ik had wat gesponnen wol, geverfde wollen velours en natuurlijk Guusje inclusief garderobe.


donderdag 4 augustus 2011

Ukkepuk Nora-Lynn




Mag ik jullie voorstellen aan wederom een nieuwe pop. Een ukkepuk deze keer, Nora-Lynn. Ze is voor een klein meisje ook genaamd Nora-Lynn die zelf een mooie nieuwe naam voor haar mag bedenken.

De laatste pop is gemaakt, nu sluit LIEF monster voor drie weken haar deuren in Amsterdam. De werkzaamheden gaan gewoon door op de camping want de lontwol van Annette (zie foto hieronder) moet verwerkt worden tot strengen poppenhaar. En de bollen wol liggen klaar om tot ladingen mutsen, sjaals en vestjes gebreid en gehaakt te worden. Ben benieuwd hoe ver ik kom in 3 weken.

Liefs Wendy

 May I introduce you to yet another new doll. A ukkepuk this time, Nora-Lynn. She is for a small girl named Nora-Lynn. The last doll is created, so now LIEFmonster closes its doors in Amsterdam for a 3 week holiday. The work continues on the campsite because the handdyed roving of Annette (see photo below) must be spinned up into dolls hair. And the skeins of yarn are ready to be made in loads of hats, scarves and jackets. Wonder how far I get in 3 weeks.

Love Wendy