Posts tonen met het label swap. Alle posts tonen
Posts tonen met het label swap. Alle posts tonen

zaterdag 24 januari 2009

Zingend op de fiets

Vanmorgen vroeg samen met Simon op de fiets gestapt richting de Albert Cuyp. Aangezien Simon helemaal van het "lingen" (=zingen) is op het moment moest er natuurlijk ook gezongen worden op de fiets. Na 15 keer een koetje en een kalfje te hebben gezongen met een waterig zonnetje op onze wangen waren we er en zijn we eerst bij Bakker Bart naar binnen gegaan voor een kaas stengel en een warme chocomel.

Daarna Simon in de rugdrager en lekker de markt op. Een oranje rode ribfluweel en een donkerblauwe spijkerstof bij de Boerenbonthal, een boerderijpuzzel bij de speelgoedwinkel, Vouwelastiek, spelden, naalden en knopen bij Jan de grote kleinvakman brachten ons uiteindelijk weer bij de fiets. Lekker hoor met zo'n mannetje op je rug, zo grappig hoeveel meer contact je hebt met de mensen om je heen, hij kletst met werkelijk iedereen.

Op de terugweg viel hij stil tijdens troelala troelala en twee minuten later begon zijn hoofdje wel heel soepel heen en weer te wiebelen. Even spieken en ja hoor, meneer lag lekker te snurken tegen mijn arm aan op de fiets.

Oh ja, ik ben ook geslaagd voor twee onderdelen voor mijn bolswapmaatje!

Fijn weekend! Wendy