maandag 18 juli 2011

Joeperdepoep stond op de stoep















Hij is klaar!!!! Nog een paar kleine steekjes ter versteviging van de kleertjes maar verder is hij klaar om te gaan. Vrijdag is het juffendag en Simon had gevraagd of ik geen jongetjes pop voor op school wou maken. Het is dus Joep geworden. Hij is al goedgekeurd door Simon, nu nog kijken of de juffen blij zijn met de nieuwe inwoner van de klas.

dinsdag 12 juli 2011

Grote en kleine zus
















Mijn eerste poppen in opdracht, een grote en een kleine zus. Voor een klein meisje dat vandaag of morgen een grote zus wordt!








woensdag 22 juni 2011

Warrige woensdag



Even niks nuttigs te vertellen, dan maar een paar mooie plaatjes die ik vond in mijn mailbox.




















woensdag 15 juni 2011

Alweer 3 jaar!

Kleine meisjes worden nog groter! Amelie werd gister alweer 3, voor haar verjaardag maakte ik een poppekind en een bijpassende verjaardagsjurk! Ze doopte de pop Olivia (vernoemd naar het roze varkentje) en ze moest gelijk mee in de bakfiets. 's Middags vierden we het met een verjaardagslunch met alle dingetjes die ze graag lust en haar beste vriendinnetjes. Al met al een hele geslaagde verjaardag.
Het enige zwarte randje om de dag is dat het met mijn vader nog steeds heel slecht gaat en dat er ook geen verbetering meer verwacht wordt. Dat zal voorlopig nog wel even spannend blijven.