donderdag 4 augustus 2011

Ukkepuk Nora-Lynn




Mag ik jullie voorstellen aan wederom een nieuwe pop. Een ukkepuk deze keer, Nora-Lynn. Ze is voor een klein meisje ook genaamd Nora-Lynn die zelf een mooie nieuwe naam voor haar mag bedenken.

De laatste pop is gemaakt, nu sluit LIEF monster voor drie weken haar deuren in Amsterdam. De werkzaamheden gaan gewoon door op de camping want de lontwol van Annette (zie foto hieronder) moet verwerkt worden tot strengen poppenhaar. En de bollen wol liggen klaar om tot ladingen mutsen, sjaals en vestjes gebreid en gehaakt te worden. Ben benieuwd hoe ver ik kom in 3 weken.

Liefs Wendy

 May I introduce you to yet another new doll. A ukkepuk this time, Nora-Lynn. She is for a small girl named Nora-Lynn. The last doll is created, so now LIEFmonster closes its doors in Amsterdam for a 3 week holiday. The work continues on the campsite because the handdyed roving of Annette (see photo below) must be spinned up into dolls hair. And the skeins of yarn are ready to be made in loads of hats, scarves and jackets. Wonder how far I get in 3 weeks.

Love Wendy


maandag 18 juli 2011

Joeperdepoep stond op de stoep















Hij is klaar!!!! Nog een paar kleine steekjes ter versteviging van de kleertjes maar verder is hij klaar om te gaan. Vrijdag is het juffendag en Simon had gevraagd of ik geen jongetjes pop voor op school wou maken. Het is dus Joep geworden. Hij is al goedgekeurd door Simon, nu nog kijken of de juffen blij zijn met de nieuwe inwoner van de klas.

dinsdag 12 juli 2011

Grote en kleine zus
















Mijn eerste poppen in opdracht, een grote en een kleine zus. Voor een klein meisje dat vandaag of morgen een grote zus wordt!








woensdag 22 juni 2011

Warrige woensdag



Even niks nuttigs te vertellen, dan maar een paar mooie plaatjes die ik vond in mijn mailbox.