Ik stond op het schoolplein bij het klimmerek te wachten tot mijn kinderen uitgespeeld waren en we naar huis konden gaan toen mijn telefoon ging.
Mijn zusje: "Hey wen, pap wil je wat zeggen"
Mijn vader: "alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen he, je wordt nu al echt een oud wijf"
Ik: "dank je pap"
Zo'n kort gesprekje en het verdriet is weer even heel scherp, mijn moeder komt morgen zonder mijn vader op mijn verjaardag. Want mijn vader kan niet meer naar mij toe komen, mijn vader zal nooit meer in mijn huis komen want hij zit in een verzorgingstehuis en kan niet langer dan een paar uur in zijn aangepaste rolstoel zitten. Naar omstandigheden gaat het goed met hem, maar die omstandigheden zijn alles behalve leuk. Hij deelt een twee persoonskamer en begint door te krijgen dat hij niet meer naar huis kan. Dat dit zijn eindstation is en dat voelt heel zuur.
Posts tonen met het label ziek. Alle posts tonen
Posts tonen met het label ziek. Alle posts tonen
woensdag 21 september 2011
donderdag 5 februari 2009
Snotverkouden verbouwen
Pfffff, ik ben weer onder de levenden. Ben ruim een week flink verkouden geweest, compleet met zo'n hoofd dat als je het iets kantelt je het gevoel krijgt dat het gaat ontploffen.
Maar goed, er is wel veel gebeurd:
- het washok is verbouwd
- grote wandkast geplaatst in de keuken
- plankjes in de badkamer
- kapstok in de gang
- planken in de woonkamer
Niet zelf gedaan hoor, maar wel onder mijn toeziend oog.
Ik ben bezig geweest met een stapeltje katoenen luiers voor Amelie naar het patroon van soz, een vestje opgezet voor Simon, de wol voor dat vestje zelf geverfd (voor eerst met Ashford Dyes). Een witte shetlandvacht gewassen en een deel ervan heel donker oranje rood geverfd. En natuurlijk bezig geweest met mijn magische bol.
En nu staat de grote verfpan op het fornuis met de wol voor die magische bol. Ben erg benieuwd of het wat gaat worden. Helaas kan ik daar nog geen foto's van laten zien want dan is het geen geheim meer ;-)
Ik ben ook nog getagged in de tussentijd maar daar later meer over. Nu eerst eens even mijn pan in duiken.
Groetjes Wendy
Maar goed, er is wel veel gebeurd:
- het washok is verbouwd
- grote wandkast geplaatst in de keuken
- plankjes in de badkamer
- kapstok in de gang
- planken in de woonkamer
Niet zelf gedaan hoor, maar wel onder mijn toeziend oog.
Ik ben bezig geweest met een stapeltje katoenen luiers voor Amelie naar het patroon van soz, een vestje opgezet voor Simon, de wol voor dat vestje zelf geverfd (voor eerst met Ashford Dyes). Een witte shetlandvacht gewassen en een deel ervan heel donker oranje rood geverfd. En natuurlijk bezig geweest met mijn magische bol.
En nu staat de grote verfpan op het fornuis met de wol voor die magische bol. Ben erg benieuwd of het wat gaat worden. Helaas kan ik daar nog geen foto's van laten zien want dan is het geen geheim meer ;-)
Ik ben ook nog getagged in de tussentijd maar daar later meer over. Nu eerst eens even mijn pan in duiken.
Groetjes Wendy
Labels:
magische bol,
verven,
wol,
ziek
maandag 26 januari 2009
De maandagmorgen blues



De blues kan af en toe best wel lekker zijn. Eigenlijk zou ik vandaag aan het werk gaan maar Simon heeft Diarree en Amelie is verkouden. Ik voel me ook niet al te lekker, dus nu zijn we lekker met zijn drietjes thuis. Lekker samen spelen, bouwen met de duplo, pipi langkous kijken en een beetje breien en spinnen.
The blues can be nice once in a while. I should be working today but we are all not feeling to well so the three of us stayed home. Playing together, building with duplo, watching Pippi Longstocking and a little bit of knitting and spinning.
Abonneren op:
Posts (Atom)