dinsdag 24 februari 2009

Beter laat dan nooit

Alweer een tijdje geleden ben ik getagged door Famkes Frutsels. De bedoeling was dat ik de vierde foto in de vierde maand van mijn blog zou plaatsen. Maar ja, mijn blog bestaat nog geen 4 maanden, wat doe je dan???

Ik verander de tag gewoon iets en plaats de vierde foto uit de vierde map op mijn laptop.


Mijn eerste gebreide gevilte projectje, een paar sloffen voor moi! Ze zitten heerlijk maar zijn ondertussen alweer versleten, er zit een groot gat in :-(

Nu nog de tag doorgeven, dat is moeilijk want de meeste mensen hebben de tag al gehad.

Hier is mijn lijstje:

Groetjes Wendy

woensdag 18 februari 2009

Beginnen

Toen Simon 7 maanden was werd ik wakker op een vrijdagmorgen en sprak de volgende woorden over een kop koffie: vandaag ga ik ontslag nemen. Ik stapte doodnerveus op de fiets en op kantoor aangekomen heb ik het gedaan. Ik vertelde mijn 2 bazen dat ik ontslag nam. En ik ben gaan werken in het bedrijf van manlief. Dit doe ik nu nog steeds met veel plezier maar ik wil meer. Ik wil iets doen met de duizenden creatieve ideeen die in mijn hoofd zitten, met de plannen die ik voor me zie als ik 's nachts lig te slapen. Maar...... waar begin ik, wat doe ik eerst, waar liggen de mogelijkheden en waar liggen de kansen. Is het haalbaar, wil ik niet te veel, kan ik het wel.



Vanmorgen heb ik een beeldscherm geplaatst bij een klant, de reactie was: huh, ga jij hem installeren? Natuurlijk ging ik dat doen, logisch toch. En zo ga ik vanaf nu ook denken over mijn plannen en mogelijkheden. Als ik iets wil dan kan ik dat, denken in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden.



Dus, aan mijn lief monster blog komt een lief monster winkel te hangen. Wat ik precies ga verkopen weet ik nog niet, of het commercieel een succes gaat worden weet ik ook niet. Maar dat het voor mij een succes word weet ik wel, ik ga namelijk verder met mijn droom en laat me niet bang maken door alles wat het niet zou kunnen worden.



Groetjes Wendy

donderdag 5 februari 2009

Snotverkouden verbouwen

Pfffff, ik ben weer onder de levenden. Ben ruim een week flink verkouden geweest, compleet met zo'n hoofd dat als je het iets kantelt je het gevoel krijgt dat het gaat ontploffen.

Maar goed, er is wel veel gebeurd:

- het washok is verbouwd
- grote wandkast geplaatst in de keuken
- plankjes in de badkamer
- kapstok in de gang
- planken in de woonkamer

Niet zelf gedaan hoor, maar wel onder mijn toeziend oog.

Ik ben bezig geweest met een stapeltje katoenen luiers voor Amelie naar het patroon van soz, een vestje opgezet voor Simon, de wol voor dat vestje zelf geverfd (voor eerst met Ashford Dyes). Een witte shetlandvacht gewassen en een deel ervan heel donker oranje rood geverfd. En natuurlijk bezig geweest met mijn magische bol.

En nu staat de grote verfpan op het fornuis met de wol voor die magische bol. Ben erg benieuwd of het wat gaat worden. Helaas kan ik daar nog geen foto's van laten zien want dan is het geen geheim meer ;-)

Ik ben ook nog getagged in de tussentijd maar daar later meer over. Nu eerst eens even mijn pan in duiken.

Groetjes Wendy

maandag 26 januari 2009

De maandagmorgen blues














De blues kan af en toe best wel lekker zijn. Eigenlijk zou ik vandaag aan het werk gaan maar Simon heeft Diarree en Amelie is verkouden. Ik voel me ook niet al te lekker, dus nu zijn we lekker met zijn drietjes thuis. Lekker samen spelen, bouwen met de duplo, pipi langkous kijken en een beetje breien en spinnen.
The blues can be nice once in a while. I should be working today but we are all not feeling to well so the three of us stayed home. Playing together, building with duplo, watching Pippi Longstocking and a little bit of knitting and spinning.