Blog
Webshop
Daarom maak ik poppen!
Posts tonen met het label
ukkepuk
.
Alle posts tonen
Posts tonen met het label
ukkepuk
.
Alle posts tonen
donderdag 29 september 2011
And the winner is....... (tromgeroffel)
Gefeliciteerd Sanne! Ukkepuk Lola komt gauw jouw kant op. Als je me even je adres mailt dan gaat mee met de post!
Voor alle anderen die niet gewonnen hebben, niet getreurd! Voor het einde van het jaar komt er nog een give away aan!
Oudere posts
Homepage
Mobiele versie tonen
Abonneren op:
Posts (Atom)