dinsdag 30 juni 2009

Hellup VAHAST


Even was het leuk, maar toen wou hij toch echt weer los. En soms heb je dan gewoon je camera ook nog in de buurt!

Pay it Forward

Alweer een hele tijd geleden had Kristel van Vlijtig zich aangemeld om mijn PIF maatje te worden. Dus van de week ben ik eindelijk gaan zitten om eens een mooi pakketje voor haar te maken. Een gequilte verstevigde etui met daarin een fat quarter knopenstof met mooie spelden en knoopjes LIEF applicatieletters en Simon heeft er van allerlei kleine dingetjes ingestopt voor haar dochters. Wat is het toch leuk om voor andere mensen iets leuks te maken! De blog van VLIJTIG is sowieso heel erg leuk om te bekijken want ze maakt hele leuke stempels!

Als er trouwens nog mensen zijn die mee willen doen met Pay It Forward. Ik zoek nog twee maatjes. Het is de bedoeling dat je binnen een jaar na ontvangst van jouw pakket drie pakketten verstuurd aan je eigen PIF maatjes. Dus als je mee wilt PIFfen dan hoor ik dat graag van je!

Groetjes Wendy

maandag 29 juni 2009

Twee leuke weekenden

Vorig weekend was Thomas de Stoomlocomotief in het spoorwegmuseum in Utrecht. En laat Simon nou een hele grote Thomas fan zijn. Dus heb ik manlief even geprikkeld om samen met Simon met de trein naar Thomas te gaan. Hij vond het helemaal fantastisch. De grote Thomas was leuk, maar nog leuker was het giga kleed met een giga berg rails en treinen. En wat gebeurd erdan als je helemaal uitgeput in de bus en trein terug naar huis zit, juist dan val je in slaap en slaap je helemaal door de beloofde frietjes heen!

Afgelopen weekend hebben we eigenlijk alleen maar in het park en de speeltuin gezeten. Amelie is naast een zandbakmonster ook een kusjesmonster, Als ze te ver weg zit dan geeft ze je een vliegkus maar als het op kruipafstand is dan komt ze je een kus geven, het liefst eentje met veel snottebellen en zand!
Op naar het volgende weekend, Deventer op Stelten!





dinsdag 23 juni 2009

Het vervolg van de vlopswap

Een paar weken geleden was daar de envelopswap, ik kreeg een heerlijk pakket en daar zat ondermeer allemaal lontwol in. Omdat ik eindelijk een crappy tweedehands spinnewiel heb gekocht ben ik aan het kaarden geslagen want dan spint het wat lekkerder. De donkerpaarse wol is de merino die zij met de nieuwjaarsswap voor me geverfd heeft, de groene is de BFL lont de lichtpaarse in een menging van alle kleurtjes merino lont die bij de vlopswap zaten. Ook zat er in mijn vlop een heel schattig gebreid roze hemdje. Maar aangezien de zomers in Nederland niet vaak zo warm zijn dat Amelie het aankon, heb ik het een beetje aangepast. Met een schattig meerminnen lapje van de Albert Cuyp heb ik er een tuniekje met een pofbroekje van gemaakt. Helemaal happy ben ik ermee.
Mijn swapmaatje was Bianca van Atelier BKH.
Daar kan je lezen en zien wat ik haar gestuurd heb.
Groetjes Wendy
ps. het is me eindelijk gelukt de foto's van camera te halen, vandaar alle posts achter elkaar. Nu alleen de verjaardags foto's nog.