Alweer een hele tijd geleden had Kristel van Vlijtig zich aangemeld om mijn PIF maatje te worden. Dus van de week ben ik eindelijk gaan zitten om eens een mooi pakketje voor haar te maken. Een gequilte verstevigde etui met daarin een fat quarter knopenstof met mooie spelden en knoopjes LIEF applicatieletters en Simon heeft er van allerlei kleine dingetjes ingestopt voor haar dochters. Wat is het toch leuk om voor andere mensen iets leuks te maken! De blog van VLIJTIG is sowieso heel erg leuk om te bekijken want ze maakt hele leuke stempels!Als er trouwens nog mensen zijn die mee willen doen met Pay It Forward. Ik zoek nog twee maatjes. Het is de bedoeling dat je binnen een jaar na ontvangst van jouw pakket drie pakketten verstuurd aan je eigen PIF maatjes. Dus als je mee wilt PIFfen dan hoor ik dat graag van je!
Groetjes Wendy
