Posts tonen met het label Pay It Forward. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Pay It Forward. Alle posts tonen

dinsdag 30 juni 2009

Pay it Forward

Alweer een hele tijd geleden had Kristel van Vlijtig zich aangemeld om mijn PIF maatje te worden. Dus van de week ben ik eindelijk gaan zitten om eens een mooi pakketje voor haar te maken. Een gequilte verstevigde etui met daarin een fat quarter knopenstof met mooie spelden en knoopjes LIEF applicatieletters en Simon heeft er van allerlei kleine dingetjes ingestopt voor haar dochters. Wat is het toch leuk om voor andere mensen iets leuks te maken! De blog van VLIJTIG is sowieso heel erg leuk om te bekijken want ze maakt hele leuke stempels!

Als er trouwens nog mensen zijn die mee willen doen met Pay It Forward. Ik zoek nog twee maatjes. Het is de bedoeling dat je binnen een jaar na ontvangst van jouw pakket drie pakketten verstuurd aan je eigen PIF maatjes. Dus als je mee wilt PIFfen dan hoor ik dat graag van je!

Groetjes Wendy

donderdag 22 januari 2009

Maatjes

Zo en dan heb ik opeens twee pakketten te maken. Voor de wolabies nieuwjaarsswap ben ik bezig met een wollig pakket. Ben al druk bezig en heb het eerste zelfgemaakte cadeau bijna af. Morgen even naar de winkel om onderdelen te halen voor het tweede cadeau.

Er heeft ook iemand gereageerd op mijn Pay It Forward oproep. Kristel van vlijtig heeft zichzelf aangemeld. Op haar blog heb ik al heel veel inspiratie opgedaan.

Leuk leuk leuk leuk, heb er echt zoveel zin in dat er de hele dag over aan het nadenken ben.

Groetjes Wendy

zaterdag 17 januari 2009

Pay It Forward

Mijn eerste dag als blogger. En gelijk maar een leuk verhaal.

Gister kwam Hjalmar (= lieftallige echtgenoot) terug van kantoor en hij had een pakje in zijn handen en liet voor het keukenraam zien dat het voor mij was. Nou ben ik helemaal gek van pakjes maar meestal verwacht ik ze al. Deze keer dus niet, tot dat ik de afzender zag. Maia had mij een pakje gestuurd! Oh ja, ik had me aangemeld voor Pay It Forward. Zodra hij binnen was rukte ik het pakje uit zijn handen en kroop lekker op de bank.

Wat zat er in:

- een zakje thee
- een reep witte chocola met vulling (jammie jammie)
- een katoenen luier met overbroekje voor Amelie
- een overbroekje voor Simon
- twee hele mooie steekmarkeerders die nog niet op de foto staan





Ik ben namelijk eindelijk overstag gegaan en aan het overstappen op katoenen luiers. Ben druk bezig met het zelfmaken maar hier werd ik helemaal blij van. En de luier voelt zo zacht, daar durf ik mijn lieffies billetjes wel aan toe te vertrouwen.

Ook zat er een kaart bij en daar schreef ze dat ik niet moest vergeten zelf ook door te piffen!

Nu ben ik dus op zoek naar 3 mensen die van mij een zelfgemaakt cadeautje willen ontvangen en die dat ook weer door willen doen voor elk 3 andere mensen.

Dus mocht je graag mee willen doen of iemand weten die wel mee wil doen laat het dan even weten!