Komt er weer iets poppigs uit mijn handen. Weet nog niet of het een roodkapje of een pippi wordt.
dinsdag 22 januari 2013
donderdag 27 december 2012
Feestdagen
Tweede kerstdag gingen we wandelen met Mark en Noortje. Onderweg kwamen we Schotse hooglanders tegen.
Ik hoop dat iedereen net zulke ontspannen feestdagen heeft gehad als wij. En wens iedereen al het beste voor 2012.
Ik hoop dat iedereen net zulke ontspannen feestdagen heeft gehad als wij. En wens iedereen al het beste voor 2012.
maandag 24 december 2012
Kwartet met kleine handjes
Er wordt hier volop gekwartet maar de handjes zijn te klein dus wordt het op een andere manier opgelost. Het verlies wordt er niet makkelijker op, de kaarten vliegen geregeld door het huis.
zondag 23 december 2012
Abonneren op:
Posts (Atom)



