maandag 3 mei 2010

Konininnedag


Dagen waren ze er al mee bezig, konininnedag, oranje kroontjes met glitters werden gemaakt op de peuterspeelzaal en vervolgens kapotgescheurd. Dus toen hebben we er samen maar een projectje van gemaakt en nieuwe gemaakt. Van vilt deze keer en ze hebben zelluf hun kleuren uitgezocht.

Op de dag zelf zijn we het Vondelpark ingegaan en Simon had zelf zijn spaarpot geplunderd. Zijn buit:

- 2 mega dino's
- 1 dino robot
- 2 lego robots
- 2 brandweerauto's (een papa en een babyauto volgens hem)
- 1 slang
- 1 raceauto

Voor Amelie vond ik een kleine Tonka tractor, (sindsdien liefkozend MIJNtor genoemd) een boekje en een keur aan kleren.

Het was een super dag en dat mijn zus het hele weekend is gebleven was natuurlijk helemaal fantastisch. Ben nu even alleen in huis en even aan het afkicken van al het geluid tussen de puinhopen van zo'n weekend!

Liefs Wendy

donderdag 1 april 2010

Een cupcake voor pasen

Voor het paasontbijt op de peuterspeelzaal werd mij gevraagd om cupcakes te maken. Tja en wat doe je dan als je al tijden een excuus zoekt om een cupcake boom te kopen? Ratatatata, ben er helemaal blij mee, hij is mooi en feestelijk en de tafel is gelijk versierd. Er passen alleen wel 43 cupcakes op en dat is wel heel veel voor een klas van 20 peuters......