
Ik zat er al een hele tijd over na te denken. En heb hem nu eindelijk maar een keer opgehaald. De vitatas, vol met biologische groenten en fruit. Waarom? Omdat het biologisch is, omdat het locaal is en omdat ik het tijd vind om mijn gezin bloot te stellen aan wat andere smaken dan broccoli en worteltjes.
Wat zat er deze week in:
- een doos rode druiven
- 4 appels
- een krop sla
- twee bosjes repelsteeltjes
- twee knollen venkel
- een koolraap
- een stronk broccoli
Ben benieuwd hoe deze test ons gaat bevallen, en vooral benieuwd wat ik met die venkel ga maken. Iemand ideeen?