dinsdag 9 februari 2010

Sweetpod


Hij is af, en hij is zo mooi geworden en hij draagt zo fijn! Helaas is hij niet voor ons maar voor Karin, Manuel en hun kleine Silven.

Toen ik bij haar las over de sweetpod ging ik gelijk kijken bij haar. En toen ik las dat er een patroon van te koop was heb ik gelijk mijn paypal ingeschakeld en een paar uur later lag het patroon in mijn mailbox!

De volgende dag gelijk alle benodigdheden gekocht en aan de slag gegaan. Het was echt leuk om te maken en het resultaat is helemaal super!















vrijdag 5 februari 2010

Simon word groot

Ik mocht maar 1 keer mee. De tweede keer werd mij 's ochtend gemeld dat meneer graag alleen ging, met Eva, dat dan weer wel. Samen met Eva is Simon deze week namelijk begonnen met twee ochtenden op de montessori peuterspeelzaal bij juf Joyce. Hij vind het helemaal geweldig, hij straalt als hij naar binnen loopt en komt doodop met sprankelende ogen naar buiten gerend als ik hem kom halen. En zit dan vol met nieuwe liedjes en verhalen. Kortom, hij was er aan toe! Nu ik nog.......