donderdag 30 juli 2009

De K(n)apper


Jaja, ik ben sinds vandaag ook huiskapper. Simon moest nodig geknipt worden maar ik vond het zo zonde van zijn krullen en van de 20 euries die het dan weer zou kosten. Maar na een omkooppoging met een chocolade koekje wou hij zowaar stil blijven zitten en is zijn nieuwe kapsel al zeg ik het zelf, heel erg goed gelukt! En die grijns past natuurlijk overal bij.

maandag 27 juli 2009

Druivengrijns


Voordat je denkt, "nou die Simon heeft wel een heel brede grijns", hij heeft dus druiven achter zijn wangen gestopt. Had het zelf ook niet gelijk door, zat echt naar hem te kijken "huh, er is iets geks aan die lach" totdat hij ze me veel smaak weg kauwde en ik hem moest overhalen om het nog een keer te doen voor op de foto :-)

FO: uilenvestje


Eindelijk weer eens een Finished Object op de foto gezet. Het is eigenlijk nog niet helemaal af (de rits zit te strak, waardoor de voorkant langer is gerekt dan de achterkant), maar het oogt wel lekker. Foto met model zit er niet in, want zoals met alles wat ik voor hem maak (waarom ik het blijf proberen is mij ook een raadsel, zucht) hij wil het niet aan!

Jammer dat ik al getrouwd ben....

Anders had ik zo binnen willen komen! Heb net echt zitten lachen tot de tranen over mijn wangen liepen. Gevonden via haar