vrijdag 27 februari 2009
Vervolg magische bol
Ben lekker bezig met de magische bol. Er komen zoveel leuke dingen uitrollen en ik vind de kleur helemaal magisch. Ga nu even gauw verder met de dagelijkse gang van zaken want ze slapen zomaar allebei TEGELIJK *grijns*
donderdag 26 februari 2009
Magische Nieuwjaarsbolswap
Vandaag heb ik mijn magische bol binnengekregen en de kleuren zijn helemaal in mijn straatje. Heb er het patroon bijgekregen van een neck cozi met 3 kabels en de zilverkleurige knoop die ik eerder ontving is nu ook helemaal duidelijk.
De bollen van de andere swappers kun je zien op de wolswapblog.
Groetjes Wendy
De bollen van de andere swappers kun je zien op de wolswapblog.
Groetjes Wendy
woensdag 25 februari 2009
Uilen en luiers
Eindelijk eens even wat foto's van het vestje voor Simon. Het is een raglanvestje met een uilenkabeltje erin gemaakt van ongetwijnde zelfgeverfde wol van Blij Bezuiden. Het breit zo lekker en ik ben zo blij met het verfresultaat. Het was de eerste keer dat ik met Ashford Dyes geverfd heb en ik vind het helemaal geweldig om te doen.

Ook even een foto van mijn luiers! :-) Ik vind het zo leuk om ze te maken en ze zitten Amelie ook goed. Sommige zijn wat dikker dan andere en ik ben nog aan het puzzelen om de beste combi van materialen te vinden, maar het hele van-wegwerp-naar-katoen-traject bevalt me prima!

Groetjes Wendy

Ook even een foto van mijn luiers! :-) Ik vind het zo leuk om ze te maken en ze zitten Amelie ook goed. Sommige zijn wat dikker dan andere en ik ben nog aan het puzzelen om de beste combi van materialen te vinden, maar het hele van-wegwerp-naar-katoen-traject bevalt me prima!

Groetjes Wendy
Abonneren op:
Posts (Atom)


